Jak to funguje

Seznámení

Poptávka a nezávazná kalkulace

Hledáte efektivní řešení logistiky pro Váš e-shop a narazili jste na nás? Můžete nám rovnou zavolat nebo poslat odkaz na e-shop, specifikovat počet objednávek a požadavky na skladování. My se Vám obratem ozveme s případnými dotazy k nezávazné kalkulaci.

Napojení

IT integrace a balicí procesy

Naše klientské rozhraní je klíčem k dokonalému přehledu o veškerých logistických procesech kdykoli a odkudkoli. V této fázi si stanovíme přesný postup napojením vašeho e-shopového či účetního řešení pro automatizované zpracování objednávek. Dále společně projdeme balicí procesy včetně speciálních přání a stanovíme řešení na míru.

Spolupráce

Naskladnění, skladování a expedice zboží

Po odsouhlasení finální nabídky a podpisu smlouvy naskladníme vaše zboží. Produkty k nám můžete dopravit po vlastní ose, případně prostřednictvím naší autodopravy. Zboží převezmeme k uskladnění a označíme čárovými kódy, pokud není označeno. Takto připravené čeká na svou první objednávku, po jejím přijetí zboží zabalíme a expedujeme.

Reverzní logistika

Převzetí, kontrola, zpětné uskladnění

Bohužel je potřeba s tímto u většiny e-shopů počítat. Již na začátku spolupráce si společně nastavíme přesné procesy jak postupovat, díky tomu ve většině případů nepotřebujeme součinnost a šetříme tím váš čas. Více se tomuto tématu a konkrétním řešením věnujeme v sekci FAQ.

FAQ

Obecné

Co je to fulfillment?

Fulfillment je komplexní logistický proces, který zahrnuje příjem, skladování, kompletaci, balení a doručení zboží z místa jeho vytvoření či skladování až k zákazníkovi. Řešením, jako je to naše, šetří moderní e-shopy čas i náklady a mohou se soustředit na to, co je opravdu důležité pro rozvoj podnikání.

Co znamená řešení na míru?

Každý klient, s nímž spolupracujeme, má individuální požadavky ohledně příjmu zboží, kompletace, skladování a balení. Tyto specifické požadavky jsou pro nás základem pro individuální nabídku i řešení. Výsledná cena našich služeb je odvozena od těchto specifik a našeho závazku zajistit maximální spokojenost.

Jak dlouho trvá start spolupráce?

Pokud se jedná o standardní e-shop, můžeme začít spolupracovat během několika dnů až týdnů. Rádi Vám tento čas specifikujeme na základě konkrétní poptávky.

Jak dlouho trvá napojení na váš systém?

Obvykle se pohybuje v rámci týdnů, složitější řešení mohou překročit měsíc, pokud se jedná o napojení na nejčastější krabicové řešení typu Shopify, Shoptet, WooCommerce a další, zde je napojení nejrychlejší a trvá v řádech dnů.

Jak velký musím mít e-shop?

Poskytujeme plnohodnotné služby e-shopům všech velikostí. Skladovací prostory jsou přizpůsobeny počtu zboží a objednávek. Jsme flexibilní v rámci zvýšení či snížení prostoru a dokážeme tak efektivně reagovat na např. sezónní výkyvy. 

Sklad a expedice

Doručujete v rámcí České republiky nebo i EU?

Doručíme prakticky cokoliv, kamkoliv. Záleží na jaký trh se Váš e-shop specializuje, na to se zaměříme už při začátku spolupráce a vymyslíme vhodné řešení.

Kde se nachází sklad Pack Jack?

Sídlíme v průmyslové zóně v Plzni - Křimicích, naší velkou výhodou je, jak vlastní autodoprava, tak krátká vzdálenost mezi ostatními dopravci, tím zkracujeme dobu doručení objednávky po vyskladnění prakticky na minimum. 

Balíte křehké zásilky?

Ano, nabízíme komplexní služby fulfillmentu, včetně specializovaného balení i pro křehké typy zásilek. K našim významným klientům patří již několik let i nadnárodní společnost s ručně vyráběným sklem či velké kosmetické firmy, kde je tento typ balení naprostou nutností.

Jak doručíme naše zboží do skladu?

Díky vlastní  autodopravě jsme schopni převoz zboží z bodu A do bodu B zajistit. Můžete nám samozřejmě také oznámit doručení zásob a provést ho po vlastní ose. 

Jak rychle zpracujete objednávku z e-shopu?

Díky propojení s vaším e-shopem máme okamžitý přehled o objednávkách. Pokud nám objednávky dorazí do 12:00, zajistíme jejich odeslání ještě v ten samý den. To znamená rychlé a efektivní zpracování vašich zakázek. Můžete se spolehnout, že všechny objednávky budou expedovány neprodleně a v souladu s vašimi požadavky.

Nabízíte kompletaci produktu?

Ano, kompletaci produktů poskytujeme přesně na míru dle vašich specifikací, které pečlivě stanovíme již na začátku naší spolupráce. 

Jak řešíte vrácené zboží u e-shopu?

Reverzní logistika probíhá stejně jako reklamace, na základě vašich požadavků a předem stanovených postupů. Nejčastěji jde o tři případy.

  • Nevyzvednutá zásilka se automaticky po rozbalení a kontrole vrací zpět na pozici.

  • Vratka např. jednoho z více zboží v balíku se automaticky po kontrole vrátí zpět do skladu.

  • Poškozené zboží, reklamace apod. jde do „karantény“ a informujeme vás ohledně dalšího postupu.

Aplikace a ceny

Jak probíhá vyúčtování?

Vyúčtování probíhá na měsíční bázi a vždy platíte pouze částku za skladování plus reálně proběhlé práce v rámci logistiky zboží.

Jak zjistím cenu za skladování?

Každý zákazník i e-shop má jiné potřeby, ideálně nám napište do e-mailu či kontaktního formuláře. Čím více specifikací a informací uvedete tím lépe. Můžete nám rovnou poslat odkaz na e-shop, předpokládaný počet objednávek, speciální požadavky na balení či skladování. Nebo zavolejte a my Vám rovnou poradíme.

Mohu sledovat objednávky, stav skladu nebo doručení zákazníkovi?

Ano, přesně to, pohodlně a kdykoliv, najdete v přehledné klientské aplikaci.

Platí se za využití aplikace pro správu skladu a objednávek?

Za uvedení do provozu a samotné používání aplikace neúčtujeme žádné poplatky. Klientské prostředí včetně všech jeho funkcí a benefitů je plně bezplatné. S naším řešením si tak můžete užívat efektivní správy skladu bez dalších finančních nákladů.